01.40

Hejhejhej på dig :) ja jag sitter här och gör typ ingenting. Har inte gjort nåt idag typ ;ooo Men imorn ska jag och molly till stan typ och jag ska köpa en massa grejer för pengarna jag fick i julklapp ;) ska byta puss&kram jeansen jag fick i julklapp mot nåra andra , köpa svarta " klackskor " eller ja typ svarta pumps fast inte så jättehöga klackar , och kanske tygskor , köpa en tisha från gina tricot och massa mer i think. Sen ska vi till nskede och sova hemma hos molly<3. Har verkligen inget att skriva hah har inte gjort nånting idag.. har typ smsat, laddat in lite lådar till nya mobilen och vart me min syrra haha :) har också sett två filmer. För typ klockan fyra så gick " polarexpressen " på trean xD haha den va fett bra ! (A) och klockan 21.00 till typ 12 gick " pirates of carribean en död mans kista " ;OO min blogg måtste va sjukt tråkig , för jag har verkligen lite besökare ! (x  Jag vet inte hur jag ska fler men hehe aja.. orkar inte. Här är iaf en bild jag gjorde på photofunia.com som typ alla gör ! ^^ Jag i somras på en jättefin strand :) Åh jag vill till Dubai snart<3. Jag ska typ dit nångång , jag hoppas i januari februari eller mars.! lite långt inlägg . men nu ska jag tagga från datorn och smsa lite och sooova :):) * PUSS *
http://photofunia.com/output/1/_/-/U/_-UyjSOv1z1efoQyIlyNSg.jpg
JUSTE ! alla som känner mi som läser det hära jag har ju nytt mobilnummer.! så fråga mig på MSN, Facebook, Playahead, Eller skicka sms till min gamla mobil och så skickar jag ett mess till dig, för jag vill inte lägga ut mitt nr hära....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0