28 December

Hej allihopa, jag sitter typ här viid datorn och gör ingenting? försöker val ite social, egentligen skulle jag ju träffa patricia hon ville såå gärna åka till kista haha!men sen kunde hon typ inte ohc lala... så jag ska snart ut och träffa molly igen hihi :) och jag ska köpa örhängen och kanske en väska om jag har pengar till det. Jag är typ beroende av väskor men jag har typ ingen fin just nu. Sen lite senare ikväll runt åtta tror jag kommer Patricia och ska sova här, fast det är inte säkert. Ja asså min blogg måste vara tråkig, jag har ju inga bilder! Men min nya mobil är lite knaz det går typ inte att ladda in bilder till ldatorn. Och sen är min ipod lack -_- .. skärmen är helt konstig, hah ser ut som sprickor fast den har inte spruckit. x) aja, ska försöka fixa med mobilen så det går att lägga in bilder. För jag orkar inte ta med min digitalkamera hela tiden. Menmen, *PUSS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0