29 december

Tjenare, nu är det ju bara 3 dagar kvar av det här året :) braa.. det här året har inte vart det bästa i mitt liv tyvärr. Fast det var mest i början av året... men iaf. Jag har typ klätt på mig och sminkat mig precis, vaknade typ 1 så... jag ska träffa molly vi ska typ åka till nånstans :) för jag ska köpa (kanske) väska och sen lite andra grejer :) men jag vet inte för jag får inte tag på mollan, fast hon hade typ tennismatch , intressant (A). Men sen så ska ida och sara slagga här ikväll :) Jag ska ju börja göra "dagens outfit" eller vad dom kallar det :P men jag kan inte ta bild men jag  kan säga iaf (A). Jeans från Gul&Blå, grått linne från h&m och ett ljusblå linne från h&m också. Sen en rosa v-ringad tröja från gina tricot, den nya :). och imorn kommer mirjam hem :)
Gud vad jag längtar till sommaren! men jag ska kanske till dubai snart, men det är inte säkert tyvärr -_- men jag har ju släktingar där så jag hoppas det gåårrr.. vill ha värme!
http://f.playahead.se/90/536b067dfe1549bcc3342ffb42b12e/c7b26e4a33b448bc85ab960504a290e2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0