31 december

Hejsan :) sitter nu hemma hos patricia , haha sara sov här i natt men patricias föräldrar har ingen aning om det, vi gömde henne (A). Vi typ hade väldigt roligt och blablabla. Sen vakna vi idag och min mobi va urladdad -.- faann men sen så är det ju nyår ikväll och jag orkar inteeee... jag måste va med min familj och typ gå till gäster?! fast dom bor bara en trappa ner så jag kommer gå hem hela tiden typ :) men det blri ju kul, nyår med främingar typ het ensam... seriöööstttt. aja -_-  ja men nu måste jag gå :D pussssssar
här e min kära vänj patricia

Kommentarer
Postat av: patricia

Gammal bild !

2008-12-31 @ 15:46:18
Postat av: amaanda

Yes we know :)<3

2008-12-31 @ 16:25:18
Postat av: Anonym

fan vilken gullunge ! :o

2009-01-03 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0