godjulgodjulgodjul

Hej sötisar ! nu är det kväll & alltså har typ nästan hela julen gått :) men jag har haft jättekul. Har fått jättemycket klappar! eller ja :$ hihi fick en ny mobil, den jag ville ha! SÅ NU HAR JAG NTYT NUUUMMER, självklart comviq kompis hihi :) FRÅGA MIG OM NYTT NUMMER , på msn eller pa eller smsa bara till mitt gamla nummer för mobilen är still kvar. blir fett jobbigt med nytt nummer -.- men aja slipper 3 iaf ! :D och sen har jag fått en 1000-lapp & en 500-lapp (x tyckte tusenlappen va fett cool (A) haha. Och sen fick jag puss&kram jeans men jag ska nog byta dom för dom va inte stuprör, som jag vill ha det hah. Och sen har jag fått kläder, en radio hha bara för jag snor mina föräldrars hela tiden, typ en rosa fön och lite saker från body shop (A). sen typ ja allt möjligt kläder böcker hihi. Min bror fick rockband ^^ fast jag har ju guitar hero men rockband är ju roligare, det är ju guitar hero med trummor, mikrofon, gitarr, bas och blblabla så jag ska spela det nu typ. Min nya mobil är asgrym! sså jävla snygg, det är den klockrena telefonen jag skrev om förut. Limited edition, guldig och svart. Jiiiiiiiieejeje :) GOD JUL ALLA !! :D
Ehm.. en läskig tomte :o
http://www.atheistsavior.com/images/Santa_Claus.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0