HELLO 2009 !

.. bye 2008 ! jag sprang upp eftersom att jag firar nyår i samma hus som mig ;) och om 50 minuter är det 2009 ! nice ! men jag måste snart gå så skriver ett snabbt inlägg bara ! :) jaa jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. jag kan ju passa på att säga att den/dom som skriver skitkommentarer, haha att ni orkar :D:D jag skrattar bara åt er -_- Hqaha det va nån "E" som kommenterat, som kommenterat mirjams blogg också :D sjukt meningslöst haha. Juste ska kanske köpa låshår :) men grejen är att det är rätt dyrt? men aja nu måste jag ner ! ska upp på mitt tak och se på fyrverkerierna tror jag, det är ju rätt högt upup och jag bor i "stan" och då äre mkt fyrverkerier :) På bilderna här nere syns mina nya örhängen :) fina va?
 GOTT NYTT ÅR SWEETIES !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0