Hóla!

Hejsan hejsan :) jag och molly är hemma hos mig och vaktar min syrra -_- Vi va typ i staden (A) jag köpte : en rosa typ stickad v-ringad tröja från Gina Tricot, en t-shirt med en tjej på från Gina Tricot och ett par jeans från Gul & Blå. Jag tog bild på allt men det går typ inte att skicka över :S Jag har ju en ny mobil. Molly köpte ett par jättefina örhängen från Gina, sånna där skruvar. Fast dom är skitstora ... men jag kanske ska köpa dom för dom är väldigt fina :)
Det gick inte att föra över till datorn :( bilder på grejerna asså. Men jag kan förklara ;P Jeansen är typ väldigt tighta, det är storlek 22! fatta vad litet! ;OOO sen köpte jag en tröja som var v-ringad. Den va rosa, och kostade egentligen tyo 299kr men det var rea, så den kostade bara 149!! :D haha. Jeansen bytte jag bara mot dom som jag fick i julklapp, fast jag tog gul&blå ist för puss&kram. Sen tishan, en vit med en tecknad tjej på :) den kostade 49 kr! också rea. Billigt billigt. Snart ska i till molly och så.. :) skriver KANSKE när jag är räd . * PUSS *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0