LÖRDAG !!

Shaullulu sötisar :) Idag vakna jag hemma hos molly. Igår kvällt räffade vi ida och sara och typ spela guitar hero och lalala.. :) vi såg på mamma mia och sen såg jag och molly på typ någon saiko film hah :) det va typ om några barn som krympte eller nåt sånt.. :S och idag vakna vi typ tovl och spela guitar hero (A) och sen satte vi på tvn och såg nån film som hette mitsy eller nåt ? jaja den va faktist bra :) & sen frågade molly mig om vi skulle ta hål i örat så jag ba okej så vi åkte till gullmars och tog hål i örat höhö :P jag tog på vänster örat. och sen åkte vi till stan och titta runt lite. Jag ska köpa en väska , men vet inte vilken än :) och sen på Åhlens hitta vi jättesöta mössor haha :) dom va typ rosa & vi köpte en sån var. Sen åkte vi hem ! egentligen skulle patricia slagga här idag men hon kunde typ itne så hon ska sova här imorn... tyvär går det inte att föra över bilder från min mobil -_- men här kommer en liten random bild på mig  & molly, från i somras hihi, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0