mobil :)

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Yes :)

Vad står det i ditt tredje?
Va försök igen?<3

Och vem var det ifrån
Sara

Är han/hon snygg
Of course :)

Smsar ni ofta?
Tror de :)

vad står det i ditt 18:e sms?
Äter godis :)<3

Och det var ifrån?
haha sara igen

Är han/hon farlig?
haha aa :)

Hur farlig?
väldigt farlig

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Jag orkar inte titta igenom hela men det är typ molly rebecca sara ida bella.. ja fler såklart :)

Smsar du ofta?
jag vet inte vad som är ofta, men jag skickar minst 100 sms per dag

Hur många sms har du skickat?
har haft den i tre dagar , så bara 434 :$


Hur många mms?
noll (?)

Är du beroende?
njae :)


Vem ringde du senast?
mollisch


mottagna samtal
jag vet inte.. inte många haha (A) har ju bara haft den i tre dagar såatt

snyggast på din kontaktlista?
Secret

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser?
en bild på molly och sara

många bilder har du på mobilen?
46 :) oj.. jag har ju haft den i 3 dagar! ;o

Vilken är din favoritbild?
vet inte.. i like alla (A) förutom egobilderna -_-

Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
Det är en skjutmobil eller va det heter. Den är svart och guldig. en samsung u600

har du varit helt ärlig nu?
haha a?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0