nytt i bloggen :)

Hejhej på er :) jag har gjort en ny design nu , blev ganska nöjd. Den syns nog inte för alla men uppdatera sidan så syns den....
Men idag köpte jag dom sista julklapparna för imorn är det juuuuuull! ohmygad :) jag tror jag får en ny lur då men då kommer jag ha nytt nummer.. jobbigt men det kommer va comviq och så isåfall!:)
HIIIIIHIIII asså jag längtar till julafton sjukt mycket !
men det är inte långt kvarrrrr :) jag vet inte riktigt vad ajg ska skriva! men jag ska nog skriva lite senare idag, annars kommer jag skriva imorn vad jag får och så. Fick julklappar av farmor&farfar igår men jag öppnar imorn såklart ;D men jag vet att det va pengar, det va ett kuvert. Och typ kläder i guess.
Här är mobilen jag önskar mig och hoppas jag får :) pusshej
http://www.samsungmobilephoneshop.com/wp-content/uploads/2007/12/samsung-u600.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0