rubrik?

Sitter och har tråkiigt! försöker komma på hur jag ska föra över bilder til datorn, för blåtand lackar på min dator. Och USB-sladden funkar inte , :S jag har ju mac och lalala.. och sen så har jag en minneskort grej men mitt minneskort passar inte in i den. Hmm intressant? haha nope :) Jag ska börja göra typ dagens outfit och lägga in bilder på allt jag köper och så :) för min webcam suger verkligen och jag orkar inte ta med min digitalkamera, haha det är faktist jobbigt (A). Men iallafall... idag ska inte patricia sova här. Men imorn ska jag ida och sara sova och på dagen ska typ jag och molly till nåt centrum eller så :):) tror jag, är inte säker. Men jag funderar lite på att köpa hårextensions för jag har så kort hår och det växer verkligen naaadaaa men jag får se... Lovar att skriva sen!  Lägger upp en bild på våran motorbåt från i somras, saknarrr sommaren!* PUSS *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0