tisdag

Hej,hinner bara skriva snaaabbt inlägg. Igår mötte jag sara och ida vid nio? och vi jöpte godis och chips och grejer för 100 kronor :) mumssh och sen gick v hem till mig och barnhemmet va helt konstigt, men vi såg på en annan filmm,haha inte kul ! med ida & sara tvinga mig -.- ;) sen så satt vi vid datan och tog bilder på sara, AHHA.HAHAH hon klädde ut sig typ eller vad man ska säga och vi tog värsta modellbilderna :)  haha skitkul, men jag och sara ska gå och möta patricia NU! OJOJOJ nu tappa sara sin mobil i TOALETTEN, haha lyckat sara, förlåt! :P aja det blir väl bra.. vi måste sticka sen! ska slagga hos patricia ikväll, men skriver kanske ändå. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0