081111

Vad tråkigt det måste va att läsa min blogg! :) haha men det blir bättre promise you!(när jag blir frisk) imorn tänkte jag iaf gå till skolan. Jag känner mig helt okej i halsen fast det gör ju jätteont ändå.Gjorde iaf lite matte idag.. suck men jag ligge typ ändå mycket efter. Aja gör väl inte så mycket.Hatar onsdagar i skolan förutom en sak börjar en timme senare! :):) imorn efter skolan ska jag tapetsera väggen ror jag! sen till helgen ska jag och kanske min pappa tror jag åka till ikea och köpa lite lådor och sånt. och en ny säng såklart! :) men nu ska jag fortsätta titta på desperate h ousewifes!<3 lovelovelove! här kommer en rätt så bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0