081112

Jag blev hungrig. Så jag gjorde en kladdkaka :D! som jag sitter och äter nu. Den blev jättegod som vanligt :d!
det är sjukt irriterande för dt funkar inte att göra kommatecken ! :'( så jävla sorgligt för jag gör alltid sånna smileys. Saknar dom :( Har iaf röjt i  mitt rum x) haha... ska tapetsera nu få se om de går bra :) va i skolan idag!! först hade vi typ... matte. Tråååkigt. Men nu ligger jag bara efter typ 8 tal :D. sen hade vi typ bspråk -.- JAAA.... nu funkar kommatecken ;) ! men jag måste trycka jättemånga gånge för att dom ska komma (upptäckte dt genom att dampa på knappen så kom dt xD). Hehe.. i alla fall , jag fick host attack mitt i b-språks lektionen -.-' Haha pinsamt ;p sen rast & jag michelle t ove & maria tog tuben till götgatan hehe x) men tove & maria ville nt komma sent så dom åkte innan oss. Michelle köpte en väska på gina, jättefin :) den va typ svart med nitar på :d sen åkte vi tillbaka till skolan & blev såklart försenade -.-' haha men tove och maria blev ÄNDÅ försenade! dissade av gud x) så vi hade engelska och hon babblade på om något tråkigt.  Jag vera ovh michelle bråka om att tungan VISST kan växa ut om man biter av den, för det kan deeen! dom bah neeej och sen frga dom typ alla lärare & jag blev typ dissad av gud :$ sen gick jag och  michelle tll skolsyster men hon har ju nt vart där på en månad men hon skulle komma i måndas så stog det en lapp på dörren bah : " kommer nästa vecka " jag bah men vafaan ! x) sen kom typ en doktor :O och höll på x).. men jag har nt cancer iaf. sen svenska & vi berätta typ spökhistorier men per min mentor hade bort min svenska bok så den e  borta nu :@ ! sen NO och vi hade typ prov leler nåt läxförhör och jag hade nt vart dä rhonbah men gör ändå så va de jättekonstiga frågor om gaser och jag lämnade in pappret HELT tomm t :P! menn u ska jag gå.. långt inlägg :p Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0