13.26

Hejhej, vaknade nyss. Mår faktist lite bättre nu, usch har ju nästan vart sjuk en hel vecka?jag kommer a legat efter som fan i skolan.. :( imorn går jag nog inte heller till skolan, antagligen.Men jag ska inte skriva om hur sjuk jag är nu! (a) måste komma på nåt att skriva om ju ..?jaa, det är typ en månadkvar till jul :d <3 ajag har typ bestämt vad jag ivll ha i julklapp x). Ny mobil, pengar, kläder, smink, plattång & sen avsluta mitt 3 abonnemang:)! kanske nåt spel till mit playstation ocksåå? (x har bara tråkiga spel -.-' singstar, dansmatta, eyetoy, guitar hero x) .. hah men dom flesta är typ över 4 år gamla så dom e lite uttjatade -.-' fast guitar hero ärju rätt kul. Här är iaf en jättebraaaaaa låt ;d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0