16.10

hej! kom precis hem från skolan. Åhh feeett sent. mina kompisar slutar typ alltid vid tre eller ntå & jag slutar varje dag halv fyra förutom fredag & tisdag tror jag då slutar jag tjufo över två. Fsat ajg har ju ofta kompeftermiddag :) att jag bara går två timmar skola ungefär. idag vakna jag i soffan för jag kunde inte somna när de luktade tapetklister i mitt rum ! (tapetserade igår, dt blev jättebra, tapeten är snyggish :)). Gick till skolan och hade nånting, har typ glömt :$ sen nåt annat x) sen idrott typ . Hade inga kläder så jag gjorde lite annat x) va på typ "loftet" eller va dt heter -.-' och åkte sån där cykel x) och det lät som fan haha :d sen va de typ SO och de tär jättetråkigt ! vi hade ju " nyheter " först och per bah vad heter nån minister nånstans nånstans och jag fick typ alla fel x) tror de iaf , för jaa... aja men sen skulle vi typ göra nån plansch med kriminella artiklar från en tidning typ . men våran blev helt cp :( så jag klistrade fast en ful liten grön buddha på planschen x) och det blev ju cirminal buddha :s ! duktig jag är ! (a) sen hade vi typ bspråk -.-' så jävla tråkigt. Vi hade vikarie och han bah lalaaa och ja de va inte så kul . Sluta sen & tadah :d! men jag ska träffa Patricia. Så måste gå ! bye :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0