22 novbember :)

Hej ! har väl inte bloggat nåt idag ? hihi men jag har inte haft tid. Men nu har jag. Usch fyfan vad tråkigt att jag sitter här hemma en lördagkväll .. :/ men pallar inte göra nånting nu.Idag vakna vi ganska tidigt, eller vi va TVUGNA att gå upp! :P för patricia skulle till frisören :) typ elva hehe , men det va inte s jättejobbigt. Jag har ju min sommarjacka och sen när vi kommer utanför hennes dörr så bah !? helvete vad mycket snö haha :) så jag typ frös ihjäl haha.Det tog typ en timme så jag satt och titta på när patricia klippte sig :P det blev bra :) hon bah omg va kort ?! men det är typ längre än mig liksom :S mitt hår växer segare än segast verkligen , vill jättegärna ha långt hår :/ Men iaf, sen typ gick vi hem till molly och gjorde inte så mycket typ satt och nördade vid datorn sen åkte vi till globen och jag kanske ska köpa en röd jacka där , hatar min bruna nu ! haha den är typ för liten också.. men jag kommer säkert inte få en ny :( hoppas det iaf .. haha om typ två dagar får jag mina pengar! (a) yes, men jag är skyldig massa pengar men får ordna det sen. Men jag ska kanske se på nån film , pusshejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0