22:53!

Sötnosar! Hej! (: jag har precis duschat och jag har en liten utväxt! :o hehe, usch mitt hår är så kooort. Men jag sparar, och tänker inte gå till frisören på lääänge haha verkligen inte! :) har inte märkt nån skillnad sen jag började ta hårkontroll -.- men det kommer väl :) mina naglar har faktist växt! yes det är bra ;) liiite till bara. Haha. Juste jag funderar på om jag ska köpa färglinser :) skulle vilja ha bruna ögon.. kanske ska önska mig i julklapp . Annars ska jag typ önska mig en mobil eller en laptop, pengar, kläder. Och en rosa plattång! :D som patricia har. Fast kanske guldig? aja. Ni ser ju på bilden här nere, det är jag just nu (a) haha.. fy men visst är det fin tröja? linnea köpte den till mig i new york! i <3 ny :) heh, men ni ser ju på bilden att jag har väldans platt hår (a).. haha men jag vill ändå ha :$ för det blir längre då & jaa.. som ni vet så vill jag ha l ångt hår x). Mitt hår ser typ svart ut där men det är inte det! det är typ mellanbrunt. Men snart ska jag färga Mörkbrun. Har lite utväxt också.. asså.. väldigt lite men ändå (a), hihi man vill faktist inte gå runt med en utväxt haha. Jag ska typ ha nästan svart hår iaf. Imorn slutar jag typ elva! såå jääävla soft. Då kanske jag äter nånstans sen träffar jag mirjam och jag ska köpa lite grejor. Hårinpackning, sminkborttagning, vantar, kanske en mössa, en sjal :) .. och juste en kajal också :) och sen ska jag titta på en ny vinterjacka ! har en brun everest men nejnej vill inte ha. Kanske en röd jacka :)  långt inlägg, ! men :) ska sova snart, ska bara se lite mtv som alltid haha.. :) puss&kram! / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0