<3

Hey hombres ! (?????!!!!)
Höhöh. Idag är dt fredag , betyder heelg ! :) riktigt nice. HÖHÖHÖ. Idag i skolan så hände inte så jättemkt. Men smart som jag är råka jag låsa in mina egna nycklar i mitt eget skåp ! (a) smart va ! -.-' hehe, men sen fick jag kalla på vaktmästaren x) så jag missa lite matte (a). Och han bah : JAJA.,. men tänk på mitt lilla hjärta ! jag bah : vaa ?.. haha x) men sen så fick jag låna ett lså av michelle men hon ringde nyss mej och hade tydligen också låst in sina nycklar, så hon har nu alla sina saker i mitt skåp , haha ;) inte bara jag som är osmart alltså :) annars ska jag typ precis gå till gina tricot för att köpa en tröja för 299 kr ! dyrt :p menmen ;) den är sjukt fin iaf. Yesyes.
 I helgen har jagliiite saker jag ska göra. Imorn ska jag sova hos mirjam och på dagen ska typ jag & patricia gå på high school musical 3 ! :) hihi tror de iaf. På söndan tror jag att jag ska till ikea , inte helt säkert. Ska köpa en ny säng u know :):) ! Puss&Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0