det snöade idag :)

haha yäääeshhh... :) faktist årets föra jag sett här iaf ;).. men jag längtar tillbaks till thailand där jag va tidigare iår! men jag är väldigt glad för ska typ till dubai tlil the släkt :) haha nej, jag har inte typ arabisk släkt det är mina kusiner+deras föräldrar som flyttar/flyttat dit :) hihi .. aja , här är en bild vi tog uppe i katarinahissen!<3 så jävla fin utsikt, sjukt fin bild eller hur - va tvungen att täckaöver ansiktet för det blev värsta fuckface :O


Är medlem på bloggkoll.se nu så börja prenumerera elelr hur det nu heter x) <3

OCH BLI MEDLEM HÄRA :D <3 för det är en jättebra hemsida som heter gratis mode & man får massa grejer gratis typ :o

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: DOm kommer nog nsart :) Men du måste samla ihop 100p UTÖVER de 50 startpoängen : )

2008-11-16 @ 21:03:29
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0