e hemma hos fjortisen :)

Heeej ! Sitter hemma hos mirjam nu.
Vi träffades typ vid slussen , jag patricia sara och mimito ;) mirjam alltså.
Vi titta lite i affärer & så sen gick vi upp till gondolen ni vet högst upp i katarina hissen där va vi och tog
jättefina foton :) ska lägga in dom sen när jag kommer hem.
Köpte typ inget bara en chailatte och en mcchicken jr :)<3
Ikväll ska vi kanske träffa några och vi tänkte .. göra en sak (a) ! mohahahahaa....
skriver kanske sen ! pusshej !
HAHAH !! den här hademirjam på sin dator :) seriöst, fan vilken fjooooooooortis ! x) leopardband , stora solglasögon, djurgårdströja , pricken på näsan... vad mer fattas ? :) HAHA (fett gammal höhö) på den anra bilden ser ni randen ! ohmygaaaaaash vilken fjortis :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg fjortis!

2008-11-16 @ 17:50:15
Postat av: amanda

jag vet!, haha nejdå mirjam :)

asså båda är sjuk gamla HAH

2008-11-16 @ 19:27:41
URL: http://amuanda.blogg.se/
Postat av: mirjam

men gud , bilderna är tagna i typ februari 08 , & jag var INTE fjortis , jag hade bara en liten rand .. :$ haha :) jag ser verkligen inte ut så nu :)

2008-11-16 @ 19:31:42
URL: http://mrjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0