EMA

Fan jag kom på nu liksom att MTV Ema va!  Shit hur kunde jag glöööömma. Aja nu tittar jag på dt :) men har ju missat ... NU VANN TOKIO HOTEL typ !!! :O fan vilken röst .. ful asså x) han med svart hår, hha. Fast jag tycker tokio hotel är bra fktist :), dom vann ju typ Headliner? jaja, kid rock kom nu ? vem fan är de ? (jag vet jag är efterbliven x)). Hoppas sen att typ Kanye west vinner? och sen vet jag inte så mycket mer. Men kenza är ju där.. vill också :$ ! HAHAHAH, fyfan vilken dålig humor jaghaar, dedt komo värsta grodan upp och bah lala, haah nu skrek den där... oranga saken. Haha. Mne jag ska inte skriva mer nu, hah dt va reklam för " use a condom " .. jaa nu räcker det. Pussar / a
http://www.accliverpool.com/Images/MTV-EMA-Banner-2_tcm138-105681.jpg
Britney Spears vann årets album! :) det tyckte jag var bra, för Blackour är en aasbra skiva! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0