;

Tjooho :) Har gjort kladdkaka, hehe gör det ganska ofta, några gånger i veckan :) tjockis :) orka mig. Men jag har typ tittat på the hills på hemsidan, men jag ska se när det går på MTV istället,klockan 17-18 :) efter det är det väl mssw16? ska också se hihi :) klockan 23.30 är det ju south park ocksså :) haha älskar mtv.Men jag ska typ se filmen systrar i jeans också. Fyfan va tråkig jag är, sitter hemma & tittat typ på tv och så en heeel dag, ller okej, jag sov jättelänge idag. Men imorn äre skola again! :( fan men imorn vet jag inte heller va jag ska göra? jag måste köpa några fler saker haha köper saker varje dag men ändååå (a). Faktist vantar, typ en sak för ansiktet, en trööööja. Ska tjäna pengar idag :):) så för det ska jag köpa en tröja, och om några dagar få rjag min månadspeng. Sen ska jag typ få lite pengar att köpa julklappar för. Jag måste sluta säga typ hela tiden :) men det kommer av sig sjäääälv! haha.

shiooooflöjt / amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0