:)

Hellou, jag tittar på efterlyst , fast egentligen inte för jag sitter & har jättehögt i mina hörlurar ,f ör jag orkar inte ha högtalare... fett intressant :) men aja.. håller typ på att göra en ny design, fast det blir fuuult..men i alla FALL, jag ska typ byta lag tror jag. Fotboll asså. För yasmin snacka typ om att hon och några andra skulle byta och det är inte kul just nu :/ när jag börjar i det nya så kommer jag ha närmare träningar & så. Men jag är inte helt säker än. Lite onödigt inlägg men det gör nog inget, hih, pussar. :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Hejsan! Tänkte kolla om vi ska premunerera på varandras bloggar genom bloggkoll? :)

Om du vill premunera på min och lämna ett inlägg i bloggen (glöm ej skriva din bloggadress) så lägger jag till dig :)

2008-11-20 @ 22:26:46
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0