....

Shing chong :) idag är det ju tisdag. Och detär inte så kul, ellet jag har inge B-språk på tisdagar!(a) aja idag va jag sen till skolan -.- men det är jag typ alltid :/ förstår inte hellr hur det går tid :P plötsligt är klockan jättemycket haha. Har raderat förra inlägget haha x) men skrev det igårkväll typ & va fett konstig [; haha trött va jag .. men shit va mycket snö det är ! skulle ta buss till skolan idag, lite ovant faktist haha men det snöade inte så jag pallade inte gå ändå till bussen det är typ ändå lika långt som till skolan ;) elller.. inte riktigt ,hah men iaf. Sista  lektionen va det tpy ispass och vi skulle träna på NO men vi gjorde typ aldrig det haha, jag michelle linnea gick ner till nån sak och micelle la in en krona så vi kunde kopiera (a) så vi kopiera våra ansikten och jag gjorde värsta grisnäsan ;$ fyfan va fult de va x] och sen satte vi upp och skrev lite saker haha :P sen efter skolan går vi ut och skulle typ ha snöbollskrig men jag pallar inte kasta hade inga vantar ju ,  men sne kommer typ en isboll av såklart fabian -.- rakt i mitt öga, och så måste dom såklart skjuta så jävla hårt :s haha så jag gick hem :P nu är mitt öga typ helt svullet haha ! :( imorn är det skoldisco och man måste tydligen komma men är typ ledig på torsdag eller ntå :S no prov imorn så åste typ plugga hela kvällen , för jag har inte pluggat nåt än :P men jag oc min pappa ska åka till stan tror jag ska typ titta på jacka . pusssssshej

Ful bild på mina ögon.. ser helt muppat ut :s haha men ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0