fredag !

Usch vilken fredag idag. Har ju bara vart hemma hela dagen. Har så fuuucking ont i huvet jag dör. Mne jag sittr och lyssnar på musik. " American Boy " Kanye west ft. Estelle är jääättebra ! :) och " That's not my name " med typ The tingtings är feett bra. <3 Hihi, jaja, imorn ska jag va med mirjam typ. Och jag skkkkaaa va frisk ! :) Mm men vi ska också riva tapeten imorn sen kasnke börja tapetsera ? :) jag ska fråga om vi kan åkåa till ikea också typ söndag kanske eller nåt & s¨akn jag köpa nya sängen ! fast min gamla är ju så himla stor. Jag vet itne vad vi ska göra me den haha ;). Men nu ska jag nog titta åp fredag hela veckan ! pussar / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0