god natt

HEJE,jag ska nog sova nu hur ja gnu ska lyckas med det ? usch jag är nästan 39 graders feber :( det va javäligt konstigt för de va typ nra som sjöng ashögt på min gård eller nåt ! :S typ joddlade ? :S konstigt x) :o , men jag såg på ett sjukt program typ boxare. Han bah : uhh måste gå ner 5 kg , för han vägde 98 och man skulle typ väga 93,5 max. Och så tog han på sej en svettdräkt x) och träna typ jättemkt och sen liksom.. ja jag vet verkligen inte! haha, asså wierd. och sen vägde han sej och han hade gått ner 4,5 kilo på typ en timme :S ! eller jag vet inte hur älnge, men sjukt äckligt att han gick ner nästan fem kilo så sn<abbt? dom som ban tar tar de typ 5 år för att få sin "drömvikt" omd om är lite mulligare än andra.. x) och flr han tog detyp en dag. Herregud ! haha fast sen fqattades deyt ju typ ewtt kilo så han fick inte va me :o ! fett taskigt. Menmen. Hyrde film både idag och igår ( eller min papi åt mg ) och båda v typ värsdta depp filmerna :( de va P.S i love you och Min brors flickvän. Jaa..det skulle va romantisk kommedi men.. det va typ INTE det iaf x) båda deras fru & man hade dött och allt... hah men nu ska jag sluta ! pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0