hahaha!

HAHA, fyfan det här är kul. Jag sitter & spelar rebubble och helt plötsligt får det daaammp! och så lsysnar på jag på min profillåt, och sen så blir det typ såhär i låten , remixen bah : work work work work.... osv (a) och så dampar rebubble som fan och gubben går  upp några steg från stegen och sen ner dom stegen, sen pp igen ner igen och så håller det på så x) fortfarande! HAH det va riktigt kul. Har förörvrigt fastnat på  bana 45! -.- fan va jobbigt. vet inte om jag ska till skolan imorn? har ju matteprov och allt ! :o menmen, jag får välse. Tror jag ska baka en kladdkaka nu ? skulle va gott (a). Hihi, patetiskt onödigt inlägg . Så jag ska nog sluta nu! Puss&Kram / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0