hej (:

Hej ! igår sov ju jag hos mirjamilito. & först träffa vi sara och molly.
det va ju jättekul :). Kommer inte ihåg va vi gjorde. Typ alla fixade sej i typ två timmar & sånt -.-'
haha :) sen gick vi ut m ed våra kära cyklar eller, jag skjutsade faktiskt mirjam heeela vägen ! :)
Vi skulle träffa patricia & bella och vi skulle egentligen ha kul med våra kära ägg ! men vi skulle
tydligen till några killar som jag inte kan namnet på hööööhööö. Vi  la äggen i typ en sandbox x)
ni vet sånna där blåa. Och gick in dit till killarna och patricia och bella :) & dom titta på en skräckfilm.
Den va inte läskig! okej jag såg ju inte sjukligt mycket av filmen, men typ en timme. Dom va typ i en
grotta och lalala... sen hände en sak så vi fick gå , så vi åkte hem igen och dt va ju supetfestligt för
mito (nya smeknamnet.. :D) somna -.-' idag sek åkte vi till glööben och det va ju superkul ju för jag
köpte en ögonbrynspenna & INGET annat ! :( hah men molly skulle tydligen plugga *host* x) ssååå
jaa.. jag åkte hem typ och min säng är borta :O!!! men vi ska till ikea & köpa en ny ju ;) och lite mer
stuffs till mitt rum. Imorn är det bajsskola :'( nästan så jag brjar gråta haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0