hello !

Hej ! jag håller på att riva min tapet men dt är asjobbigt. Det är en skog på väggen. Ganska fint... om man är liite äldre -.-' men visst är den fin ändå x) haha. Men min snälla pappa har ju iaf hämtat den nya tapeten! :) jättesnygg faktist ;). Typ mörkgrå med svart mönster på. Kan ju visa sen :d menmen, idag är det ju pappas dag.. eller ja... fars dag x) :o men jag säger aldrig FAR , så jag säger väl pappas dag ist (x här är iaf en jättebra låt ! den är jätte gammal. men den är bra, det ä rju typ elton john som sjunge refrängen ? refrängen är jättebra. Den här låten väcker faktist massa minnen :) videon e också bra , värd att se x) fast 2pac är ju död :( rest in peace!


22:13 , hej, tänkte bara skriva lite :) ska nog lägga mig snart x) tidigt :o få se om jag går till skolan imorn ! jag har så in ihelvets ont ihalsen :o ! ni kanske sett att jag gjort en ny design ovkvdå ? :P eller.. ja ändra bara jättelite på bilden högst upp. höhö. pööööössar :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0