Hos patriciiiiiiiaaaaa

Shululu, jag sitter nu hemma hos patricia :) idag har typ inte hänt s¨å myckeeeet... men mina naglar är fina nu hihi :) jag kom till patricia typ vid halv sju tror jag och vi typ åt och så. Sen fota vi med patricias nya dator som har en rolig kamera (a) :) sen kom sara och vi va hemma lite hos patricia och så och sen gick vi ut och hade med oss ägg x) hehe det va roligt . Sen träffa vi typ molly men vi hann bara snacka lite för hon va med några andra, sen gick vi och träffade Ida lundie och såå :) och sen mirjam också. sen gick vi hem till kalle och olle och typ gjorde ingenting hehe. Vi såg lite av idol och anna åkte ut höhö , mirjam typ älskar johan palm så hon blev fett lessen när hon trodde han åkte ut ;) haha han börja typ gråååta! (a), men ja vi ska typ titta på film nu tror jag sen vet jag inte riktigt.. vi ska typ se roliag filmer som Kogänget HAHA. :P men vi är lite udda när det gäller filmer höhö. Jaa men vi kanske ska se på scream 3 sen mihihi lääääääkigt (a) men inte spec iellt, för jag patricia mirjam såg typ den när vi va åtta hela tiden -.-' tööööhööö... men pussar & kramar för nu ska jag inte skriva mer!


Patricia , fett fin bild :D! och den första våra ögon ;) men imorn ska patricia till frisören & sen ska vi kanske på bio ! om jag får pengar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0