ingen skola

Hej alla söta ! jag blev hemma ida gmed. Blä nu har jag missat 6 skoldagar. Ush men imorn måste jag! fasyt min brorsa ska ta hem skolböcker. Haha får väl plugga lite ikväll! För jag ligger efter alldeles för mycket nu... Min hals är faktist bättre nu! :) eller kanske för att jag precis tagit strepsils men ändå.Har precis ätit. Mästerkock som jag är så gjorde jag lasagne! fast jag värmde den bara egentligen i mikron! (a).Har bara sovit och suittit och tittat på MTV och miami inc! och bert faktist! haha jag har typ inga filmer för jag orkade inte se på datan ädr jag har alla filmer så jag titta lite va vi har för filmer. NIp Tuck har jag aldrig sätt den serien..? som vi hade men vill inte se den. Så jag tog alltså bert :) aja det är så himla chill att va hemma från skolan! men jag ska inte va det imorn tror jag. För man saknar ju skolan! ehehe.. *host*. Men jag  hatar sen att behöva ligga efter i ALLT. Jag kommer inte hinna klar med klänningen (till min syster) i slöjden tror jag. :( Jaja. Ska nog lägga in en bild ?
Här är mina älsklingar ! haha jag fota dom i smyg på den bilden tror jag :) mirjam patricia och molly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0