it's a bag in tha box...

Ehe.. ehe kom inte på n ån rubrik -.-' & så har jag den låten på min hjärna ! (a) *glödlampa*
sitter här och trycker i mig frukosten för har lite bråttom. Varför jag skriver ett inlägg e fö r att jag va bara tvuuuuungen att lägga in nåra låtar på ipoden innan jag gick till skolan så då kunde jag ju ändå skriva :d !så snäll ja gär. men jag börjar om typ.. 20 minuter så jag måste snart gå :) iaf... vad ska jag skriva då ? x) ska ju till skolan idag ! yesbox :) inte kul men måste faktist har inte vart där på 6 (skol)dagar :s ! men TODAY !! :D kunde inte bestämma va jag skulle ha för örhänegn så jag tog mina guldiga hjätr bamboisar :) har aldrig stora har typ aldrig haft dom i skolan tror jag  men det va ju superintressant för er att veta ju så... ahh patetiskt inlägg . Så dt är bäst att jag går nu! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0