jackkkaa


Jättedålig bild men tog den precis med webcam -.-
Ja det är jackan jag köpte precis :) jag fick pengar av pappa så jag gick och köpte den direkt ;)
det är en röd (men jag är inte helt säker att jag vill ha en röd ändå.. fast tror de) mckinley ,
minsta storlekenn va 36 så den är liiiite för stor :P men gör typ inget , den kostade 1600kr
allltså inge mycke för en jacka , men jag måste typ 'ändå betala lite sj eftersom att jag redan har en ,fast den e typ itne fin & lite liten :'/
Typ om en timme ska jag möta linnea, och vi ska till skoldiscot .
Och om ni un drar varför , det är obiligatoriskt (eller vad det heter) man måste alltså gå.
Ser inte precis fram emot det :P men imorn börjar jag efter lunch , så jävla chill ! ska sova läänge
men måste typ börja fixa xmin lite nu , ska typ ha en röd klänning ! (a) haha inte :) aldrig x)
ska bara ha vanliga kläder , men måste äta & så .
cyou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0