jätteintressant !

Gjort något du inte velat (x)
Varit kär (x) 
Blivit dumpad (x)
Förlorat någon du älskat (x)
Inte duschat på en vecka ( )  
Busringt (x)
Gråtit och trott att inget någonsin kan bli bra igen (x)
Åkt snowboard (x)
Spytt offentligt (x)
Simmat i havet (x)
Hånglat med någon av samma kön ( )
Rymt hemifrån (x)
Haft känslor för någon som inte kännt samma sak (x)
Rakat dig (x)
Vaxat dig ( ) 
Hånglat med en främling ( )
Gått på en blinddejt ( )
Ljugit för en kompis (x)
Varit kär i en lärare ( ) 
Skolkat (x)
Sett någon död ( )
Vart ihop med någon i mindre än 1min (x) ehe ehe men det räknas ju nite -.-'
Varit kär i någon genom internet (/)
Sett en bilolycka (/) 
Har flygit (x)  
Sett en del av dig själv brinna (x) 
Ätit sushi (x)
Haft ett förhållande i mer en 1 år (x)
Älskar eller saknar någon just nu (x) 
Blivit allvarligt hotad ( )
Gått på sömntabletter ( )
Har gjort något du inte får (x)
Gjort en snöängel (x)
Haft ett te-party ( )  
Hoppat i en lövhög (x)
Fuskat när du spelat spel (x) 
Somnat i skolan/på jobbet ( )
Använt ett falskt id ( )
Snattat något (x) ( ehehe när jag va liten & VISST typ lite godis men dt är ju bara onödigt -.-' )
Varit med i en jordbävning ( )
Rört en orm (x)
Sovit under stjärnorna (x)
Blivit rånad (x) typ x) på mobilen
Har rånat ( )
Jagat någon med ett vasst föremål (x) ehe ehe en kille i min klass men ehe.. de va faktist bara på skoj x)
Blivit missförstådd (x)
Vunnit en tävling (x)
Gått mot rött (x)
Blivit avstängd från skolan ( )
Varit i en bilolycka ( )
Räddat livet på någon ( )
Spritt rykten ( )
Ätit ett helt glasspaket på en natt (x) B&J <3
Varit vittne till ett brott ( )
Ifrågasatt ditt hjärta (x)
Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna (x) 
Blivit stucken av en geting (x)
Varit vilse (x)
Kännt som om du håller på att dö (x)
Gråtit dig själv till sömns (x)
Sjungt kareoke/sing star (x)
Gjort något med dig själv som du inte borde gjort (x) fattar itne rikigt jag har inte skärt mej eller så men asså.. xD
Blivit sviken någon gång (x) FLERA gånger
Skrivit ett brev till tomten (x)
Tittat på solnedgången med någon du bryr dig mkt om (x)
Dömt någon efter utseendet (x)
Har varit Lucia (x)
Förstört en fest ( )
Fått en önskan uppfylld (x) 
Hoppat från en bro (x)
Ätit hund/katt-mat (x)
Sagt till en främling att du älskar honom/henne (x)
Kysst en spegel (x) ehehe.. när jag va liten [x
Sjungit i duschen (x) gör typ allti :P? 
Burit en svart klänning (x)
Drömt att du gift dig med den du är kär i (x)
Limmat fast din hand/fingrar i något (x)
Fastnat med tungan i metall ( )
Skrikit så att du inte fått luft (x)
Pratat i telefon i mer än fyra timmar (x)
Stannat uppe hela natten (x)
Haft en träkoja (x)
Byggt en lådbil (x)
Är rädd för att titta på skräckfilm ensam (x) 
Tror på spöken eller andra väsen (x)
Blivit puttad i en pool med kläderna på (x) nästna  asså jag hade typ inte massa kläder x) ?
Blivit tillsagd av en främling att du är het (x)
Blivit tillsagd av en främling att den älskar dig (x) 
Brutit/stukat en arm ( )
Fångat en fisk och sen ätit den (x)
Fångat en fjäril (x)
Skrattat så mycket att du grät (x)
Gråtit så mycket att du skrattade (x)  
Fuskat på prov (x)
Blivit haffad av polisen ( )
slagit någon så hårt så han blödde (x)
blivit mobbad/trakkaserad av en lärare (x) TYVÄR men de händer typ hela tiden Xd fast enligt han e det typ på skoj ? TROR jag.. men han ska alltid skä'mäta om saker. sist jag va i skolan sa jagatt jag kanke hade cancer han bah : äh ! cancer har väl aldrig skadat nån ? och så.. :s
Busringt någon (x)
Busringt polisen (x) ehehe men asså jag va liten & hade glömt att 112 va polisens nummer & min kompise lelr nåt bah ring 112 ! jag bah okej ? och så gjrode jag x) fast ahh..jag la ju på
Velat döda din brorsha/syster (x) asså inte riktigt döda men tyyyp
Blivit mutad (x)
Borstat tänderna med fingret (x)
Snott listan av ngn annan (x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0