Kväll

Hejhej :) sitter här i mitt jättestökiga rum (håller ju på att göraom här :P jag sitter faktist till och med på golvet hihi) och äter toast! blev väldigt sugen på det. och oboy. Fast det är jättesvårt att äta har ju typ halsfluss. Har duschat också och mitt hår är såå himla långsam på att torka.Imorn tror jag att jag går till skolan! måste verkligen! men jag vet inte.. min  brorsa kanske kan låna nycklarna till mitt skåp och hämta några böcker till mig. För den här veckan förväntar jag mej mycket plugg haha. Måste ju ta igen en hel vecka i skolan. Har ju vart sjuk så länge. SÄkert jättetråkigt att läsa men jag lovar att det blir mycket roligare sen i min normala vardag :) Efter skolan imorn om jag är frisk dvs ska jag träffa mirjam! vi ska till stan :) haha dit ska vi typ alltid. Men jag måste köpa lite saker hon me :) nu ska jag lägga mig! pussar /amanda

Här är britney spears nya låt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0