lördagish 18.19

Hejhopp (: skriver ett snabbt inlägg, jag träffa typ mirjam och vi va först i skrapa och lite affärer och så , jag köpte dollar örhängen , dom jag skrev om igår ! sånna köpte mirjam med :) sen köpte hon vantar och sen åkte vi typ hem till mej och åt lie lussebulle (a) och jag kunde inte hitta FILIP! han va typ helt borta :'/ men sen hitta vi han! (a) HAHA... x) mirjam ba , men kaan vi inte åka itll heron ? för hon ville typ träffa johan palm som tydligen skulle va där ! men jag ba pallaaa... -.- så vi åkte typ till grönan en stund och fyfan va jag mådde illa i popexpressen ! :$ hah men annars hade vi kulit :) jag har typ tittat runt på mobiler och jag vill inte ha en k810 som jag ville förut , helst , för asså den e fett tjockis :/ men jag såg min älskade K770i! SÅ JÄVLA SNYGG, (a)  så det blir nog den, tre har ju ensamrätt & massa skit men jag hitta en hemsida där dom har en olåst så jag kan ha comviq ändå ;) den kostar typ 2500 kr men jag måste ha den , ska tpy inte önsnka mej nåt annat , så jag HOPPAS jag får den asså :s hatar min w660! men jag vet inte riktigt vilken färg, jag vill helst ha ljusrosa men den finns inte på hemsidan :'( men vit finns inte hos tre och den verkar grym ändå, så det blir antingen vit eller lila! svart och brun så tråkigt :) men har hittat laddaren till min kamrish ! så jag kan lägga in l ite bilder :)pussaaarr
http://www.prispress.com/articleimages/7735/THUMB.jpghttp://www.prispress.com/articleimages/7734/THUMB.jpg
SKA JAG TA DEN VITA ELLER LILA ? ( eller ja.. önska mej ;) )

Kommentarer
Postat av: Anna

Vita är helt klart snyggare!

2008-12-04 @ 20:42:03
URL: http://h1gs.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja, det är den jag tänker önska mig också! ;)

den är billigare och den finns inte i sverige.. så det blir lite roligare , för typ halva världen har en likadan mobil som jag har nu!

2008-12-04 @ 20:52:09
URL: http://amuanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0