måndag

Hatar måndagar. Asså jag slutar så himla sent! kom hem från skolan precis , och jag har typ två prov den här veckan och ett av dom kan jag ingenting ! :/ Mne idag vakna jag typ halv åtta kände mig duktig men jag orkade inte gå upp låg typ och smsade och så :P. Sen råka jag somna om! (a) och vakna igen klockan åtta så jag fick typ skynda mig att fixa mig och hann nästan inte äta nån frukost. Och påvägen hem gick jag ju med linnea och då liksom gick iv där i en park , och ramla jag, och sen ramla linnea sen ramla vi typ hela tiden för det va fett halt ! :P har typ brutit midjan eller nåt x) det kom en gubbe och ba mumla typ fatta ingenting :s sen snacka han på men han hade typ inga tände rså vi hörde verkligen inte va han sa, men en sakhörde jag och de va att vi va världsmästare i nån volt sak :S haha skumt ,men nu har jag nog skrivit lite långt, haha. Det är sjukt mycket snö ute! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0