måndag

Nej va inte skolan idag heller. Har jättejätteont i halsen usch kan knappt svälja ! idag vakna jag typ vid elva eller så och såg på TV. Såg påsvensson svensson iflmen x) haha den är så rolig. När Gustav,( pappan) tittar på Gustav (ni vet den där oranga katten, asså barnprogrammet) så kommer Lina, barnet och bah : kan du sänka lite ? jag försöker läsa tidningen här. Det där lär man sej ingenting av .. haha gustav bah : Joho , visste du till exempel att katten gustav har en lillebror? HAHA. Och När Lena (mamman) kommer till jobbet banken , och frågar typ sin " kolega "  bah : Såg du på TV imorse ? haha han bah (kollegan) : Jaa.. den där katten är fantastisk , visst han kan va lite ointillige.. och lena bah : Men NYHETERNA mena jag ! -.-' hehehe. Har verkligen ångest för så mkt jag kommer lega efter i skolan ! har ju missat en hel vecka :/ men jag kan ju inte göra nåt åt att jag är sjuk ?! :o höhö , pussar :D:D / amanda

Eh eh hehe , jag titta lita på skol hemsidan och man kunde seplaneringarna typ :) och jag ligger typ "bara" 30 tal efter -.- vi byggde ju bilar i teknik veckan innan höstlovet och vi hade ju tävling vilken som åkte längst och vilken som va snyggast. och fick nyss ett sms av michelle att vi vunnit !!!! :) jag och linnea. de va ju kulit :d  fast vet inte priset. tror de va en påse me ahlgrens bilar ? hpååas inte linnea ätit upp dom isf ! :o jag vann ju också en biobiljett i skolan förut! (a) ska titta dom andra planeringarna nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0