musik

Tjaa :) jag sitter här & har tråkit, imorn ska jag nog till skolan. Men har matteprov då och det är inte så bra för jag vet inte ens va det är prov på, haha. Jaja får ju inte ens betyg än så vad spelar det för roll om det går dåligt :D. Jag vet inte vad jag ska se på för film... igår såg jag Mean Girls  men den kn man ju se igen? har sett den över 50 gånger hehe (a) men älskar den! Kanske FOU hahah väcker minnen ju :) åhhh torkel i knipa! den va jättelängesen jag såg, men har den inte på datorn. Har sjukt mkt filmer på datorn. FOU har jag nog? kanske en skräckfilm? SAW V kanske? :P nej gud så läskigt :$ jag kommer ihåg när jag & typ mirjam rebecca molly patricia adam oskar ochdavid titta på halloween varje dag , vi såg varje film haha ush dom är lite läskiga fkatist, fast inte så farligt ändå... haha såg typ Scream 3 när jag var 8 år för mirjam och patricia hade dom filmerna då ? hahah, scream filmerna är faktist inte läskiga alls då höhö. Nu ska jag inte jiddra om filmer ? (jiddra ????) Haha, jaja tänkte skriva mina favoritlåtar nu då. :) Vet att alla är sjukt gamla, men så sjukt bra ! jag ändrar favoritlåtar varje dag nästan (a), så det kanske blir jättegamla & så..? haha aja damp :)
Lite låt tips då...

Augustana-Boston (är bara sjukt bra!)
Ghetto gospel ft.Elton john (ni vet den låten va? haha..väcker verkigen minnen)
This ? (ingen aning om vem som sjunger men den är jättebra)
Manny X-forever yours
Blue-All rise
Madonna-Jump (syftar mest på texten tror jga..men musiken är bra den me)
Secound Hand Serenade-Your call
Coldplay-Viva la diva
Undiscovered-This boy
The fray-Over my head(Cable-car)
Adam T-My cool (haha ni kommer skratta men jag lovar den är fan bra!)
Howie day-Collide
Tokio hotel-Schrei
Erik hassle-Hurtful
Can't tell me nothing-Kanye west
Pussycatdolls-I hate this part
Girl im addicted to you.. lalala, jag vet inee va den heter, men så jävla bra!
estet-tvivlare
Hold on- Lazee ft neverstore
Fergalicious(ft.WillIam)-Fergie
Spotlight-G-five ft bobby valentino
nu blir det till att klara sig själv-sober
please dont go-Dobenbeck(?)

Nu håller jag på  att göra en design till bloggen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0