onsdag!

Hejhej :) skrivet ett litet inlägg . Idag typ hade jag sovmorgon men jag vakna typ sen palla jag inte gå upp så jag somna om :$ så jag vakna typ vid nio så jag fick skynda mig asmkt haha sen typ springa till skolan , eller jag gjorde inte de för jag visste att jag ändå skulle komma sent :P . De va tacos till lunch ! :) muuumsiiiiittt fast sen kasta en tjej typ mat på oss , det är väldit irriterande fö rjag har inte gjort henne ett skit eller så :'/ så jag kunde typ inte äta nåt -.- Sen hade vi NO prov , uschsuch jag fatta typ INGENTING ! men nu ska jag sluta för ska ut & köpa jacka , sen på typ skoldisco & man måste va där aslänge palla.. pussaeer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0