Patricia idag :)

Shuh , idag så träffa jag patricia , jag råka typ vakna ganska sent , typ vid halv ett men träffa patricia klockan två.Yes, vi träffades typ sen åkte vi till stan för vi skulle titta på skor patricia ska typ köpa nya . Men hon hitta typ inga först :/ men sen hitta hon  :) eller de va lilkadana som mina , alltså finafina haha :) men hon köpet aldrig hon köpte en fondation  och sen gick vi till nya stadium , jag måste köpa en ny jacka. Och då hitta jag väääärldens finaste  peak jacka,men den kosta sju tusen kronor så det kan jag verkligen glömma :) haa men vi gick typ till intersport och jag hitta en jäättefin röd jacka som jag typ ska köpa . Det är en röd , eller jag kanske skrev det :P. En röd mckinley jacka & jag ska KANSKE få den. Hoppas de :( den kosta ju bara 1600kr men mina föräldrar sa att de va dyrt -.- sseriöst  :P  men jag ska typ tjata lite till så får jag dne säkert (a) . och sen titta vi lite och köpte godis och på donken :) och yes, ikväll händer nog inget ska se på tv och så  :) imorn är det skola,uuuuuschhh hate it! pussar <3
Här är en fin bild vi tog idag :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0