plugg

Ching chong ;) det blev aldrig nån jacka tyväääär,men jag vill ah en sjukt snygg röd jacka men jag ve titne om jag får den :/ då måste jag typ betala lite själv -.- , men  det gör väl inget :) den är verkligen snygg och BEKVÄM! väger nästan ingenting :) har typ nackspärr efter min jacka jag har nu , så jävla tung hah. Jag måste se på ugly betty och dh idag men jag måste också plugga till no efterosm att jag har prov imorn. Och jag förstår verkligen inte ett jävla skit, omdet kommer gå bra.. haha nej aldrig! :) fick tillbaka matteprovet och det gick ganska bra fkatist :) typ inte jätttttebra men inte särsilt dåligt heller ;) köpte iaf två par vantar, ett par svarta med flis i och ett par vita med flis i ;) yes.. behöver verkligen det! snart är också jackan min! :D pussaaar för nu MÅSTE jag verkligen plugga
och en random bild! :)

.


Föresten tycker jag det är skittråkigt att ni inte kommenterar :) det skulle va kul med lite fler kommentarer,känns mycket mer kul att blogga då faktist :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0