POKERFACE

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/828347/images/2008/amandac00l_21790129.jpg

Hej sweeties, jag har som ni kanske ser ändrat på designen! fult men jag ska typ fixa resten nån annan gång kanske imorn om jag orkar (: assåååå pokerface med lady gaga är sjukt bra! måste nog platta håret med min cp plattång nu :( men jag ska köpa en visoon eller va dom heter, eller typ önska mig i julklapp :) åhhh jag är helt jävla pank.. inte ett öre hah. Och om en hel veeeecka ska jag få min månadspeng! men jag kan väl fråga om jag får den lite i förväg (a). Jag vet inte varför jag skrivet det här onödiga inlägget, haha patetic! :) här är iaf en jättebra låt som alla borde höra. Jag är inte jättestort darinfan (a) men den här låten va faktist bra. Trodde inte heller att det va han som sjöng första gången jag hörde den på MTV. SÅ LYSSNAAA!! 

Juuuuste, man kan vinna löshår på http://lindaslya.blogg.se/ och jag är med & tävlar såklart : ), man kan också vinna typ hårsaker därifrån :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0