söndag!

Hejhej, nu är det tråkig söndag igen... jag är barnvakt åt min syster, men jag har fått henne att somna! :P yes, men det va ju lite jobbigt för att en jävla hund skällde i typ tre timmar (den skäller fortfarande) i trapphuset! .. haha :) men jag ska typ städa mitt rum lite :/ söndagar är alltid så himla tråkiga, men jag måste, man kommer inte ns fram. Det ligger kartonger, kläder, påsar och amassa annat skit ÖVERALLT. haha sjukt jobbigt! :P vi ska åka till ikea i veckan och köpa ny säng och lite annat ;) det va nån som kommenterade typ om jag va beroende av mina ögon , och sa att jag tpy va stolt över dom ? :) anonymt haha, VARFÖR ska alla som skriver lite uppkäftiga kommentarer skicka anonymt, alla verkligen! :P men svaret är iaf att jag gillar bilder på ögon .. ? och jag är varken beroende eller stolt över dom ;)


Kommentarer
Postat av: mirjam

men gud fyfhan vilken jävla tönt , säkert en ful jävel som vill ha fina ögon -.-' <3

2008-11-30 @ 16:38:33
URL: http://mrjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0