tidsfördriv

Tog den här från moatime.blogg.se ;)..

Ta fram din mobil och gör följande :

Har du pussat nummer 2?
nej och tänker ALDRIG göra x) !

Vad har du för relation med nummer 20?
jaa... det är min farfar saaaatttääähh.... ja,


När ska du träffa nummer 30?
nästa träning om hon e där ;)

Är nummer 18 söt?
inte precis :s

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
ehmm.. jag vet inte , minns inte x)


Gillar du nummer 14?
jaa <3 det är till donken så x)


Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
jaa dt har jag


När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
vet inte , dt är min gamla tärnare hon ahr precis slutat så i dont know

Är du nära vän med nummer 23?
nepp ?? x)


Har du gått på bio med nummer 4?
nej

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
nääee...


Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Vet inte. jag är inte superbra vän me henne satte ?

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
jadå

Vad har du och nummer 24 för relation?
HAHH !

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
vet inte , inget

Vad är det bästa med nummer 8?
hon bor i dubai. eller dom flyttar dit nästa månad typ, och jag ska åka& hälsa på där typ i februari :) det är braigt ;)

Brukar du och nummer 16 träffas?
ja, brukar stöta på henne i skolan x) men brukar inte va me henne annars ;)


Har du haft sex med nummer 4 nedifrån?
NEJ ! :O

Nummer 10 nedifrån, är han/hon snygg?
kaaaaaanske.... liiiiiittteeeee.. ;P

Har du pussat nummer 5 nedifrån?
näääääää

Är nummer 45 uppifrån någon du vart hemma hos?
jaa de har jag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0