tila tequila

Tittar på tila tequila på mtv :) haha det är faktist bra ;) men iaf, jag har typ inte pluggatän :$ jag skjuter upp saker hela tiden , men jag hann med liiite innan ugly betty . Fast dt är itne sååååå svårt som jag trodde ,fast det är fortfarande skitsvrt x) Heää, jag tänkte plugga lite nu men har ju fastnat framför tila teqila . Och juste har typ världens bästa nyhet ! (a) JAG SKA FÅ JAAACKAAAAANNNNNNNNNNN :) hhaaaa,inte så specellt men fett glad (a) fast måste betala en hel del själv -.-' men de är snart jul så då kommer jag få pengar & betala tillbaka alla pengar jag är skyldig och så ;p men det är inte så jättemkt hoppas jag :) men så ska åka & köpa den imorn ! det blir jävligt nice :) det är e n röd mckinley jacka som e väldans fin tycker jag, :) men nu måste jag titta klart på tila och typ plugga lite -.- pusssssssch på er :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0