torsdag 16.28

Hejsan svejsan :):) idag börja jag 11.30 och d et va vääääldigt skönt, men jag vakna typ lite sen fixa mej för länge för jag tänkte att vi börja 11.15 men vi börja ju 11.30 så jag fick typ panik när jag märkte hur mkt klockan va, för det va idrott första lektion så skulle behöva byta om men ja, haha intresseklubben antecknar nu va ? :d har precis bakat e kladdkaka, fast hade oboy istället för kakao. Det var jäätteeegooooott.<3 har engelskaprov imorn hah men jag har glömt mina böcker i skolan :s men jag får ringa nån & fråga om orden & de hah ;) juste vi slog typ rekord iag också :D kolla efter idrotten så typ bytte om och dusddcha och allt och sen gick vi igenom matsalen, jag bah menkan vi inte äta lite ? för de va pannkakor & jag va fett hungrig :P åt ingen lunch hemma eller och så gjorde vi det och sen sprang vi upp till skåpen och hämta böcker och lämna allt typ sen till klassrummet x) och allt det hann vi på 10 minuter :P ersänn rekord? (a) men hejdåhejdå :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0