Tråkig lördagkväll

Patricia ville att jag skulle skrivea ett inläg... så why not. Hehe :) Allt för min bästavän såklart :)<3 usch fy helvete, tittar påp Room 401 påp MTV, så jävla äckligt :P fattar inte riktigt om dom driver med mig eller... haha. Sjukt äckligt! EUW EUW nu åkte hans arm in i köttmaskinen jaag spyr! :P jaha.. vad ska man skriva? :) asså fett wack program, det händer saker typ att dom åker i n i köttmaskiner & sånt sen så blöder det inte ? :S usch äckligt haha.men gud blir så jävla äcklad haha har sagt det det kanske räcker (a). Usch, nu stängde jag av haha :P. Ska nog sova snart (a), jag är jätteförkyld, inte så konstigt det va skitkallt ute idag. Och jag hade ingen jacka, bara min gröna vårjacka. Men imorn får jag väl ha min bruna fula vinterjacka :( vill ha en ny, men det kanske är lite onödigt. Bye!

Patricia, så sötttttt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0