När ni läst vet ni lite mer om mig.. :)

Namn: Amanda
Födelsedatum: 8 juni 95
Är du nöjd med...
Ditt utséende? Nej.. tyvär men jag är så liten & smal plus mitt ansikte
Din boendesituation? Ne, bor på söder nu. men vill bo i enskede där alla mina vänner bor ♥
Din familj? Ja de klart, men ibland inte
Dina vänner? Ja, dom är det bästa jag har ♥
Övrigt
Favoritlåt: Idag är det kat de luna ft darin - Breathing your love! (:
Har du många vänner: Vet inte.. beror ju på hur man räknar :)
Dina närmaste vänner: Ojdå..svårt att svara på men jag skulle väl säga Patricia molly mirjam sara och sen har jag flera vänner i skolan ;)  men dom är väl absolut närmast.
Har du kille/tjej: tyvär inte haha
Har du haft någon kille/tjej: ja
Längd: Jag är nästan 160!:) men har inte tittat på ett tag
Vikt: Skämms verkligen! :P
Hårfärg: Typ mörkbrunt? men va blond för ungefär exakt en månad sen. Men ska snart färga mörkmörk brunt :)
Hårlängd:  Usch! :'( växer jättesegt (jag tar till&me tabletter för att det ska växa fortare!)men vägrar gå till frisörer, dom klipper av hela typ ! :( det är jätteslitet & tunnt tyvär. Men när jag plattat så är det ändå helt okej typ 2 dm under axlarna ? :S Men det ska väääxa! vill ha långt hår.
Mobil: cp w660i,men vill ha en ny.
Tränar du nånting: Ja, fotboll.
Hur ofta: Olika varje vecka.Men ungefär 3 gånger i veckan tror jag.
Utsida
Dagens kläder: Jeans från gina, tshirt björn borg, sidenjacka från gina också, vit sjal från nånstans ;)
Dagens smink: Foundation, puder, bronzingpuder, blush, mascara, kajal.
Parfym: Idag? hade " Michelle " eller va den heter :)
Krämer:  Eheh? har typ " Face cream " eller nånting sånt sen en " Garnier " :) dhar alltid dom, fett bra.
Klädstil: Hehe, det är typ lite blandat. Jag vet itne om klädstilen har nåt namn precis x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0